UEFA Konferenčná liga

TSV Hartberg

1 : 1

Domov / Správy / Problémy so zostavou, viacerí hráči necestovali

Problémy so zostavou, viacerí hráči necestovali

spartak |

13.12.2023 |

Rozhovory

Výprava futbalistov Spartaka, spolu s viac ako stovkou fanúšikov na palube lietadla, úspešne pristála v Istanbule. Zajtra sa na štadióne Fenerbahce Istanbul predstaví vo svojom poslednom vystúpení v H skupine Európskej konferenčnej ligy.

Spartakovci cestovali do Turecka v oklieštenej zostave. K dlhšie zraneným Štefánikovi, Štetinovi a Danielovi sa na poslednú chvíľu pridali aj Bainovič, ktorý si na včerajšom tréningu poranil lýtkový sval a ráno poslala horúčka späť do postele aj kapitána Martina Mikoviča.

„Na poslednú chvíľu máme trocha problém so zostavou, ale verím, že to vyskladáme tak, aby sme uhrali čo najlepší výsledok, aj keď to bude veľmi ťažké. Domáci potrebujú vyhrať, aby postúpili, ale ideme tam bojovať. Vieme, čo nás čaká, videl som ich posledné dve vystúpenia po nevydarenom zápasom s Nordsjaellandom, ktoré boli trocha nervózne a bolo vidno, že im záleží na lige a idú na titul. Oba vyhrali a čaká nás veľmi ťažký zápas. Kľúčový bude prvý polčas, lebo oveľa kvalitnejšie mužstvá tam dostali veľa gólov na začiatku zápasu. Bude dôležité, aby sme toto ustáli a od toho bude závisieť zvyšok zápasu,“ povedal ráno pred odletom tréner Michal Gašparík.

Let z Bratislavy do Istanbulu trval necelé dve hodiny a bol rozhodne plynulejší ako následná jazda autobusom do hotela po istanbulských uliciach, kde si šoféri nerobia veľké starosti s dopravným značením, ani s prednostnou jazdou polície.

Spartakovci v domácom zápase podľahli Fenerbahce tesne 1:2 a aj v tomto dueli sa budú spoliehať na výkon brankára Dominika Takáča, ktorý sa isto nebude môcť sťažovať na to, že by sa na horúcej tureckej pôde nudil.

„Nemajú istý postup a potrebujú vyhrať. Máme jeden bod, sme poslední v skupine a tak nás aj vnímajú. Ja osobne som na takomto veľkom štadióne ešte nehral, bude tam kopa ľudí, budú ich tlačiť. Ten tlak bude aj na nás, ale budeme sa snažiť hrať čo najlepšie a spraviť nejaký dobrý výsledok,“ myslí si brankár Dominik Takáč.

Zápas sa začína o 18:45 stredoeurópskeho času a odvysiela ho v priamom prenose stanica Sport1.